نقش تاثیرگذار معلمان در رشد آینده سازان

مدیرعامل فولاد آلیاژی ایران در دو بازدیدجداگانه که به مناسبت روز معلم از دبستان های شهید رجایی و امام رضا (ع) به عمل آورد با تاکید بر رعایت اصول آموزشی در تربیت دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور نقش معلمان را در آموزش نخبگان و متخصصان آینده ایران یادآور شد.
نقش تاثیرگذار معلمان در رشد آینده سازان

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، مهندس محمد کمال‌زاده در دو دیدار جداگانه از دبستان شهید رجایی و دبستان امام رضا(ع) که به مناسبت گرامیداشت روز معلم انجام شد سخنانی را با محور آموزش و تربیت صحیح نسل آینده ایران در جمع مدیر و کارکنان و دانش آموزان این دو دبستان مطرح کرد.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران با اشاره به اینکه مسیر رسیدن به دانش و فناوری برای عبور از بحران های اقتصادی و صنعتی، تربیت صحیح نسل جدید است گفت: نقش معلمان در این بین بر هیچ کس پوشیده نیست.

دیگران چه می خوانند:

وی همچنین یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت.

در ادامه این بازدید که به همراه جمعی از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد انجام شد، پاسدار ستارزاده نیز با تحلیل شخصیت بارز و شناخته شده شهید استاد مرتضی مطهری در سطح جهان، ایشان را نمونه کاملی از تربیت و پرورش اسلامی دانست که مسیر آموزشی خود را بر پایه تعالیم اسلامی بنیان نهاد و همین امر سبب محبوبیت در میان دوستداران و کینه ورزی دشمنان نسبت به او شد.

در پایان مراسم هم با اهدای لوح و جوایز از دو تن از دانش آموزان به سبب حفظ یک جزء قرآن کریم و موفقیت در مسابقات احکام تقدیر به عمل آمد.

نقش تاثیرگذار معلمان در رشد آینده سازان

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟