معرفی شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان سفیر شایسته اقتصادی ایران از سوی مجمع جهانی دیپلماسی برند

در نخستین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند، شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان سفیر اقتصادی ایران معرفی شد.
معرفی شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان سفیر شایسته اقتصادی ایران از سوی مجمع جهانی دیپلماسی برند

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت بندرعباس؛ مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته ترین بنگاه های زنجیره ارزش اقتصاد ایران با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه های صنعتی خواجه نصرالدین طوسی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: بر اساس ارزیابی های کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند ، این شرکت پالایشی با توجه به حضور موثر و مولد در توسعه زنجیره ارزش ملی و تاثیر گذاری در بازارهای منطقه ای و جهانی ، به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت آن در سطح اشتهارد تایید شد.

دیگران چه می خوانند:

دکتر احمد هاشمی افزود: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی کمیته علمی ایم مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در در ارتقاء شاخص های افزایش و بهبود کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت در جهت تکمیل زنجیره ارزش افزوده با توجه به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به ایفای مسئولیت های اجتماعی برگزیده شد.

وی بیان داشت: کسب این موفقیت از یک مجمع جهانی، نشان‌دهنده‌ی استراتژی صحیح در چشم انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرح های توسعه با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاش‌های صورت گرفته در دیپلماسی اقتصادی و برندینگ است.

گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند در راستای تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکان‌سنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصت‌های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

معرفی شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان سفیر شایسته اقتصادی ایران از سوی مجمع جهانی دیپلماسی برند

اخبار وبگردی:

آیا این خبر مفید بود؟